23 квітня, 2024
Ми в соцмережах

В Житомирі розмістили шокуючу соціальну рекламу про ремені безпеки в авто

  • 23 травня, 2019 19:55
  • 1
У Житомирі у рамках інформаційної кампанії “Ремінь або розтин” розмістили шокуючу соціальну рекламу, яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто. 

На білбордах по всій Україні розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину. Автори реклами пропонують вражаюче порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається паском безпеки.

Інформаційна кампанія розроблена в рамках Кампанії “За безпечні дороги” у співпраці з агентством Agama Communications за підтримки Міністерства інформаційної політики України. 

Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір “Ремінь або розтин”, зображуючи синець від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв. 

Реклама з’явилася на 180 білбордах у Києві, на центральних автодорогах України та у 19 містах і обласних центрах, зокрема у Дніпрі, Одесі, Львові, Кропивницькому, Кривому Розі, Херсоні, Краматорську, Житомирі, Івано-Франківську, Миколаєві, Полтаві, Хмельницькому, Сумах, Луцьку, Тернополі, Рівному, Запоріжжі, Чернігові, Чернівцях. 
 

Нагадаємо, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи. Змінити поведінку українців та збільшити цей показник можливо підвищивши штрафи за таке порушення та мотивуючи інформаційними кампаніями. Сьогоднішня інформаційна кампанія є одним із напрямів системної роботи Центру демократії та верховенства права в рамках Кампанії “За безпечні дороги”. Іншим важливим кроком у напрямку зміни поведінки українців має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту №10131 про підвищення штрафів. Законопроект пропонує підвищити штрафи у 10 разів з 51 до 510 гривень.


Про аналітичне обґрунтування необхідності пристібання та роль у цьому державного та громадського секторів, а також про креативну ідею кампанії на прес-брифінгу (відео) розповіли Артем Біденко, державний секретар Міністерства інформаційної політики України; Олеся Холопік, заступник директора Центру демократії та верховенства права, координатор Кампанії “За безпечні дороги” та Юлія Яшина, директор креативних сервісів Agama Communications.
 

Ремінь або розтин 


Поділитись

Новини по темі:

Комментарии

23 травня, 2019 21:16:14

Які ж невігласи... "Пристебнись" - це на якій мові?