25 квітня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • За час роботи порталу «Відкрите місто» житомиряни відправили понад 400 скарг

За час роботи порталу «Відкрите місто» житомиряни відправили понад 400 скарг

  • 13 листопада, 2018 13:13
З травня 2018 року в місті Житомирі діє інтерактивна веб-платформа «Відкрите місто», яка дозволяє мешканцям міста спільно з міською владою вирішувати локальні проблеми місцевої інфраструктури чи якості надання комунальних послуг.

Як розповіли «Журналу Житомира» в міській раді, з часу запуску веб-платформи в місті Житомирі її активними користувачами стало понад 350 житомирян.

За 5 місяців роботи електронного сервісу в систему надійшло більше 400 повідомлень, що стосуються локальних міських проблем та потребують вирішення. Станом на початок листопада 2018 року 69% звернень, а це 262 повідомлення є вирішеними та понад 100 повідомлень знаходиться на різних стадіях опрацювання.

Кожен мешканець чи гість міста може повідомити про виявлену проблему зі свого мобільного телефону через відповідний мобільний додаток. Достатньо лише зареєструватись на порталі «Відкрите місто». Інструментарій платформи дозволяє описати проблему, відмітити її на карті та сформувати електронне повідомлення. Платформа дозволяє також перевірити поточний статус запиту: прийнятий до розгляду, вирішений чи не вирішений (з позначенням причини).

Сервіс «Відкрите місто» розроблений Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» є одним з перших інструментів електронної демократії, що з’явився в Україні та використовується в більше ніж 60-ти українських містах.

Поділитись

Новини по темі: