29 березня, 2024
Ми в соцмережах
  • Головна
  • Житомир
  • Автовокзал Житомира впроваджує новітні інформаційні технології. ФОТО

Автовокзал Житомира впроваджує новітні інформаційні технології. ФОТО

  • 7 серпня, 2008 22:21
Завдяки ремонтним роботам, що вже місяць тривають на центральному автовокзали Житомира, для обслуговування пасажирів адміністрація запровадить новітні технології.

Зокрема, буде впроваджено дистанційну систему придбання квитків та бронювання квитків через Інтернет.

Про це повідомив виконавчий директор підприємства „Житомиравтотранс” Олег Матяш. За його словами, до послуг пасажирів будуть також спеціальні автоматичні термінали, за допомогою яких можна бронювати квитки не тільки на автобуси по області, а також в багатьох регіонах нашої країни, пише Павел Мяснов.

Завдяки впровадженню цих нововведень автовокзал зможе збільшити пропускну спроможність, покращити сервіс, та, найголовніше, зменшити черги у касах.

За даними керівництва „Житомиравтотрансу”, нині пасажирообіг на центральному автовокзалі всередньому складає близько 4 тисячі пасажирів.

На повну потужність запроваджена система запрацює у вересні.










Поділитись

Новини по темі: